woensdag, 20 januari 2016

Capture OnTheGo is nu beschikbaar voor Windows 10-apparaten

Het doet ons genoegen aan te kondigen dat de toepassing Capture OnTheGo nu beschikbaar is voor al uw Windows 10-apparaten. Deze versie kan worden gebruikt op telefoons, tablets en andere Windows-producten.

Met deze laatste release is Capture OnTheGo voortaan beschikbaar voor de drie belangrijkste mobiele besturingssystemen: IOS, Android en Windows.

Deze verbetering maakt duidelijk hoe Objectif Lune altijd probeert om haar klanten de best mogelijke service te bieden.

Capture OnTheGo is dé oplossing om uw e-formulieren onderweg te beheren. Met een e-formulier op een mobiel apparaat kunnen externe medewerkers gegevens en handtekeningen vastleggen en ze in realtime terugzenden naar hun kantoor.

Capture OnTheGo wordt aangestuurd door PlanetPress Connect, de oplossing van Objectif Lune om zakelijke processen en datagestuurde communicatie te automatiseren. Wat betreft het automatiseren van processen of het verplaatsen van gegevens, vormt PlanetPress Connect met Capture OnTheGo een klasse apart op het gebied van oplossingen voor e-formulieren.

Wilt u zien hoe flexibel uw zakelijke processen kunnen zijn met Capture OnTheGo? Ga naar

Bekijkt u liever een video? Zie onze software

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.