Kom Objectif Lune bezoeken op de drupa 2016

dinsdag, 24 mei 2016

Ontmoet ons op de drupa in Düsseldorf.
Van 31 mei tot 10 juni presenteren we onze oplossingen en innovatieve ideeën over geprinte, multichannel en interactieve bedrijfscommunicatie. Ideeën die leiden tot onbeperkte mogelijkheden. Alles kan!

Plan voldoen de tijd in om ons te bezoeken op ‘s werelds belangrijkste print- en crossmediabeurs.

Over Objectif Lune

Lees ons bedrijfsportret (alleen in het Engels) en verneem in dit speciale interview (alleen in het Engels) wat onze CEO Didier Gombert vindt van de drupa 2016.

Info over drupa

Drupa is 's werelds grootste printapparatuurbeurs die om de vier jaar wordt gehouden op de Messe Düsseldorf in Duitsland. Het is dé plaats om bij te blijven met de recentste technologieën en om nieuwe oplossingen te ontdekken op het gebied van printwerk, functioneel printen, verpakkingsproductie, multichannel, 3D-printen en ecologisch printen.

De beurs is bedoeld als reactie om de veranderende print- en mediawereld, zodat bedrijven zich kunnen aanpassen aan de ontwikkeling van nieuwe technologieën. Daarom wordt er dit jaar gerekend op veel nieuwe bezoekers en doelgroepen, die elk hun eigen nieuwe zakelijke kansen bieden.

www.drupa.com

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.