donderdag, 26 mei 2016

Objectif Lune kondigt groei en succes aan in Scandinavië

Montreal, Canada – Objectif Lune, een toonaangevend bedrijf op het gebied van softwaretechnologie voor communicatiemanagement, maakt uitstekende groeicijfers en toekomstmogelijkheden bekend na de benoeming van Craig Nel als Nordic Business Development Manager in januari 2016.

Het bedrijf is sinds 2006 actief in Scandinavië. De bedrijfsactiviteiten werden oorspronkelijk geleid het Britse filiaal van Objectif Lune. Momenteel geschiedt dat via Objectif Lune BV, waarvan het Europese hoofdkantoor in Nederland (in Ede) staat. Objectif Lune heeft veel geïnvesteerd in goede relaties met haar huidige resellers en in de ontwikkeling van nieuwe markten, vooral in de ICT-sector.

"Onze constante ontwikkelingsactiviteiten in Scandinavië zijn tot dusverre erg succesvol geweest" zegt Colin Casey, Chief Product Officer en sinds kort EMEA Business Development Manager voor Objectif Lune. "We hebben ons traditionele printleverancierskanaal uitgesplitst in oplossingsgerichte verkoopprocessen. We willen ook successen blijven behalen met ERP-implementaties en samenwerking met ICT-consultants”.

Craig Nel, die eerder vijf jaar als manager bij Objectif Lune voor de regio Afrika heeft gewerkt, heeft zijn ervaring en kennis benut om de bedrijfsactiviteiten in Scandinavië uit te breiden en te diversifiëren. Craig heeft zich erop gericht bestaande partners en klanten te helpen met de overstap naar de nieuwe softwaretechnologie van Objectif Lune, Connect. Hij heeft ook veel aandacht besteed aan de overstap naar Capture OnTheGo, een door Objectif Lune zelf ontwikkelde technologie om transactionele zakelijke documenten te maken, te distribueren en vast te leggen via mobiele apparaten.

Na de lancering door Objectif Lune van de baanbrekende technologie OL Connect voor Microsoft Dynamics AX, ziet Craig uit naar een succesvolle samenwerking met resellers va n Microsoft AX.
Samen kunnen we AX-klanten een gebruiksvriendelijke, betaalbare en krachtige tool bieden om flexibele documenten te maken en distribueren via meerdere kanalen, dankzij een tool die naadloos kan worden geïntegreerd in AX-implementaties,” zegt Craig. “Met Denemarken als thuisbasis van AX en Objectif Lune dat onlangs een Microsoft Certified Partner in Application Development (Silver) is geworden, denken we dat dit een zeer succesvolle strategie zal zijn”.

Ik ben er bijzonder trots op te werken voor een groeiend bedrijf dat geavanceerde softwareoplossingen en support biedt voor het MKB, en verantwoordelijk te mogen zijn voor een regio die een wereldwijd toonaangevende rol op ICT-gebied speelt,” zegt Craig. “Omdat de binnenlandse markt zo klein is, is Scandinavië gedwongen zeer concurrerend te zijn op de wereldmarkt om groei mogelijk te maken. De ICT-sector heeft daarbij een vooraanstaande rol gespeeld”.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.