vrijdag, 17 februari 2017

Objectif Lune kondigt de lancering van OL Connect aan voor ad hoc consolidatie van print en post!

Objectif Lune start het jaar knallend en kondigt met trots de lancering aan van OL Connect 1.6! De belangrijkste nieuwe functie is een innovatieve driver, OL Connect Send. Met deze driver, die samenwerkt met OL Connect, kunnen we nieuwe applicaties introduceren, zoals ad hoc consolidatie van print en post.

Objectif Lune wist dat de kosten van ad hoc post in veel organisaties over het hoofd werden gezien en wilde graag organisaties helpen aanzienlijke besparingen te realiseren door middel van consolidatie, automatisering en portokortingen. Met behulp van deze nieuwe applicatie worden zendingen van ad hoc printtaken verzameld via een intuïtieve internetinterface die 24/7 beschikbaar is en waarmee centraal en automatisch documenten samengevoegd en geproduceerd  kunnen worden. De oplossing kan het printen van de documenten starten via een vooraf vastgelegde, geautomatiseerde workflow. Het geprinte materiaal wordt vervolgens in enveloppen gedaan en verzonden met de post.

Perfect geschikt voor drukwerkleveranciers die de concurrentie een stap voor willen blijven door een geweldige klantbeleving te bieden met een gebruiksvriendelijk programma voor verzending via internet en de consolidering van ad hoc print- en postbestellingen. Hierdoor kunnen ze hun volume verhogen en meer klanten bedienen zonder extra overheadkosten. Bent u klaar voor de oplossing van OL voor de ad hoc consolidatie van drukwerk en post? Dit is de toekomst: ontvangen, printen en versturen in één klik!

Bezoek voor meer informatie onze gloednieuwe website!

Over Objectif Lune

Objectif Lune heeft meer dan 20 jaar ervaring in de printindustrie. Onze partners zijn onder andere toonaangevende fabrikanten van printers en we hebben een klantenbestand van meer dan 15.000 klanten. Onze producten hebben geholpen bij de overstap naar het tijdperk van digitaal printwerk en we hebben de technologie in huis om onze klanten te helpen bij de volgende revolutie op het gebied van printen: het automatiseren van printen via internet.

• We combineren expertise op het gebied van printtechnologieën met internettechnologieën.
  • We bieden korte implementatietijden, een flexibele prijsstructuur, ondersteuning en kennisoverdracht.
  • Onze software is gebruiksvriendelijk, kan worden aangepast aan uw bedrijf en maakt het mogelijk dat u zelf de oplossing ondersteunt.
  • We hebben kantoren over de hele wereld, zodat we u tijdig van effectieve ondersteuning kunnen voorzien.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.