maandag, 8 mei 2017

Unit4 biedt multi-channel klantcommunicatie oplossing (CCM) van Objectif Lune aan voor Scenario Assurantie

Transitie van papier naar digitaal eenvoudiger gemaakt voor financieel intermediairs

Utrecht, Zoetermeer 9 mei 2017 - Unit4 Scenario Assurantie (voorheen Dias) biedt vanaf nu de OL Connect technologie voor flexibele automatisering van de interactieve multi-channel klantcommunicatie. Het uitgangspunt is hierbij ‘digital first’. De optionele module is volledig geïntegreerd met Scenario Assurantie, zowel voor de technische koppeling, operationeel als in het licentiemodel. Met OL Connect kunnen financieel intermediairs geautomatiseerd en toch ‘persoonlijk’ tegen lagere kosten efficiënter met hun klanten communiceren.

“Het OL Connect technologieplatform is op basis van open webtechnologie ontworpen voor verregaande integratie met ERP systemen als Scenario Assurantie”, aldus Joris van Leeuwen, General Manager bij Unit4. “Daarnaast had Objectif Lune al veel ervaring met een groot aantal intermediairs en verzekeraars als klanten. De volledige integratie en standaardisatie voor uitwisseling van gegevens en implementatie naar keuze, samen of zelf doen, geven de gebruikers een concurrentievoordeel in het ‘digital first’ tijdperk. In Objectif Lune hebben we dan ook een ideale partner gevonden om samen invulling te geven aan software innovatie en het bedienen van een gezamenlijke markt.”

“De klanten van Unit4 hebben door deze samenwerking een voorsprong, omdat de gezamenlijke expertise en innovatie wordt aangeboden via één aanspreekpunt”, aldus John Tubbing, Senior Software Consultant bij Objectif Lune Benelux. “Unit4 biedt ook een set standaardsjablonen zodat volmacht kantoren zelfstandig op basis daarvan hun klantcommunicatie processen kunnen optimaliseren.”

Ronald Helmerhorst, General Manager bij Objectif Lune Benelux: “We zijn dan ook erg blij met de keuze van Unit4 voor OL Connect waarmee Unit4 zich als innovator onderscheid van andere ERP leveranciers voor de assurantiemarkt. Voorheen was digitaal in plaats van papier vooral vanuit de kostengedachte. Vandaag eisen de klanten interactieve communicatie op hun smart device.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Unit4

Unit4 is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware voor dienstverlenende organisaties. Met ruim 4000 medewerkers wereldwijd genereert Unit4 een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro. Unit4 levert ERP, branchegerichte en best-in-class applicaties. Duizenden organisaties uit sectoren als zakelijke en publieke dienstverlening, onderwijs, non-profit, vastgoed, groothandel en financiële dienstverlening werken met business software van Unit4. Unit4. In business for people.

Over Objectif Lune

Opgericht in 1993, heeft Objectif Lune nu wereldwijd meer dan 20.000 klanten, die allemaal de communicatie met hun klanten naar het volgende niveau brengen in het digitale tijdperk. Er is lokale technische ondersteuning over de hele wereld en er zijn drie R&D faciliteiten in Canada, Nederland en Australië. Alle OL producten zijn ontworpen om op een snelle en effectieve manier eenvoudig weer controle te krijgen over alle vormen van communicatie met de klant en gepersonaliseerde bedrijfsdocumenten. Met open en flexibele technologie op een manier die onafhankelijk is van de IT omgeving en volledig is geautomatiseerd. Zonder ingrijpende wijzigingen van uw bestaande systemen zijn er mogelijkheden om de klantrelatie-, content management, financiële- en andere zakelijke systemen te verbeteren.

Ga voor meer informatie naar http://www.objectiflune.com/nl

Volg ons:

NL Twitter       : @OLNetherlands

NL LinkedIn    : Objectif Lune Netherlands

Meer informatie via mediarelaties Objectif Lune: press@nl.objectiflune.com

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.