donderdag, 7 december 2017

Objectif Lune introduceert OL Connect 1.8: meer functies, verbeterde performance!

Objectif Lune is trots om de lancering van OL Connect1.8 aan te kondigen!

Gebruikers van OL Connect kunnen met deze nieuwste versie profiteren van veel verbeterde functies en betere performance!

Zowel beginners als experts kunnen profiteren van:

• een kortere leercurve met minder codering

• meer controle over geavanceerde printinstellingen, zoals transparantie en overdrukken

• betere interactieve communicatie met klanten

• een starterkit met demonstraties van onze oplossing voor “geoptimaliseerd bewijzen van levering", inclusief voorbeelden, templates en workflow

• meer snelheid voor gebruikers van PrintShop Mail Connect

Overzicht van de verbeteringen

OL Connect 1.8 maakt deel uit van onze belofte om het leven van de gebruikers makkelijker te maken. Objectif Lune heeft als missie het verbeteren van de algehele efficiëntie van de software zodat deze beter voldoet aan de verwachting van de klant.

• Gebruikers van PlanetPress Connect, PReS Connect en OL Connect zullen een vergroting van de gebruiksvriendelijkheid ervaren, met nieuwe wizards en editors. De GUI (grafische gebruikersinterface) is beter en de functies voor kleurbeheer zijn uitgebreid. Gebruikers hebben nu meer controle over uitvoerbeslissingen.

• Gebruikers van PrintShop Mail Connect kunnen rekenen op meer snelheid, naast XLS-invoer, waardoor converteren naar CSV niet meer nodig is.

• De Capture OnTheGo-bibliotheek is bijgewerkt zodat het invullen van bepaalde informatie automatisch gestart wordt met behulp van metadata.

Voor meer informatie over de nieuwe functies van elk product raadpleegt u onze technische gegevens of neemt u contact op met uw vertegenwoordiger.

PReS Connect – Wat is er nieuw?

PlanetPress Connect – Wat is er nieuw?

PrintShop Mail Connect – Wat is er nieuw?

Over Objectif Lune

OL is ’s werelds grootste onafhankelijke ontwikkelaar van software voor de automatisering van bedrijfscommunicatie. We leveren programma's voor het ontwerpen en samenstellen van documenten, zakelijke procesautomatisering (BPA), beheer van multi-channel output en vastleggen / eForms. Onze oplossingen staan voor persoonlijke, relevante en consequente communicatie, verzorgd in bulkvorm, op aanvraag en interactieve wijze en gericht op een betere klantbeleving - de belangrijkste factor voor zakelijke groei in het digitale tijdperk van de consument.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.