vrijdag, 27 april 2018

Wijziging in nummering van de productsuite van OL

Met ingang van april 2018 hanteert Objectif Lune een nieuwe versienummering voor zijn producten PrintShop Mail Connect, PlanetPress Connect en PReS Connect – gezamenlijk aangeduid als OL Connect.

We gaan elk half jaar een nieuwe versie uitbrengen: één in april en één in oktober.

Vanaf nu verwijzen de productnummers van OL naar het releasejaar en de versie:

• April 2018: PlanetPress Connect 2018.1

• Oktober 2018: PlanetPress Connect 2018.2

• April 2019: PlanetPress Connect 2019.1

Deze aanpassing in nummering moet het voor klanten en partners gemakkelijker maken om onze producten te identificeren. Belangrijker is echter dat de productiesnelheid tot uiting komt in de nummering van nieuwe releases.

Download het informatieblad voor OL Connect 2018.1 om meer te weten te komen over de nieuwe functies (in het Engels):

PlanetPress Connect 2018.1 What’s New

PReS Connect 2018.1 What’s New

PrintShop Mail Connect 2018.1 What’s New

Over Objectif Lune

OL is ’s werelds grootste onafhankelijke ontwikkelaar van software voor de automatisering van bedrijfscommunicatie. We leveren programma's voor het ontwerpen en samenstellen van documenten, zakelijke procesautomatisering (BPA), beheer van multi-channel output en vastleggen / eForms. Onze oplossingen staan voor persoonlijke, relevante en consequente communicatie, verzorgd in bulkvorm, op aanvraag en interactieve wijze en gericht op een betere klantbeleving - de belangrijkste factor voor zakelijke groei in het digitale tijdperk van de consument.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.