woensdag, 21 november 2018

Objectif Lune kondigt de lancering van OL Connect 2018.2 aan

De nieuwste versies in ons productaanbod zijn nu beschikbaar!

PrintShop Mail Connect, PlanetPress Connect en PReS Connect zijn nu bij versie 2018.2. Deze nieuwe versie bevat verbeteringen in de digitale functies en de printmogelijkheden. De nieuwe versie weerspiegelt ons continue streven naar een verbeterde gebruikerservaring om bedrijven de best mogelijke ondersteuning te bieden bij hun overstap naar digitaal.

Wat is er nieuw in OL Connect 2018.2?

Hier volgen een paar van de verbeteringen:

• Met de document templates kunt u uw eigen gepersonaliseerde informatie opnemen.

• De samenvoegfunctie is toegevoegd zodat u zonder extra kosten automatisch documenten kunt groeperen en sorteren.

• De nieuwe designfuncties zorgen voor een groter bereik en meer flexibiliteit.

Versie 2018.2 bevat ook technische verbeteringen waardoor u fouten kunt detecteren en herstellen zodat u meer controle krijgt over uw processen en de workflow-ervaring eenvoudiger wordt.

Ter herinnering, Objectif Lune lanceert haar producten nu twee keer per jaar. Dat schema vindt u terug in de naam van elke release. Bijvoorbeeld OL Connect 2018.2 is de tweede release van 2018. De volgende productrelease wordt in de lente van 2019 verwacht en gaat OL Connect 2019.1 heten.

Download voor meer informatie over de nieuwe functies de andere ’Wat is er nieuw’-informatiebladen:

PlanetPress Connect 2018.2 What's new

PReS Connect 2018.2 What's new

PrintShopMail Connect 2018.2 What's new

Over Objectif Lune

OL is ’s werelds grootste onafhankelijke ontwikkelaar van software voor de automatisering van bedrijfscommunicatie. We leveren programma's voor het ontwerpen en samenstellen van documenten, zakelijke procesautomatisering (BPA), beheer van multi-channel output en vastleggen / eForms. Onze oplossingen staan voor persoonlijke, relevante en consequente communicatie, verzorgd in bulkvorm, op aanvraag en interactieve wijze en gericht op een betere klantbeleving - de belangrijkste factor voor zakelijke groei in het digitale tijdperk van de consument.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.