donderdag, 15 januari 2015

In 2015 nemen we voorgoed afscheid van eenrichtingscommunicatie. Creëer interactie met uw klanten dankzij PlanetPress Connect van Objectif Lune.

Heeft u er ooit van gedroomd papieren documenten zoals facturen, orderbevestigingen, pakbonnen of transactiebewijzen in een oogwenk om te zetten in HTML? Heeft u ooit met de gedachte gespeeld consistent gepersonaliseerde e-mails te maken en verzenden die relevant en interactief zijn? Of om gemakkelijk te communiceren met uw klanten via hun geprefereerde distributiekanaal?
Als u één van de vorige vragen bevestigend hebt beantwoord, is PlanetPress Connect precies voor u gemaakt. De nieuwste technologie van Objectif Lune, die is ontwikkeld als een toolbox, geeft u alle controle en flexibiliteit zonder de bijbehorende complicaties.

Montreal – Objectif Lune heeft al 20 jaar als missie het leven van kleine en middelgrote bedrijven te vergemakkelijken door open, elegante en toegankelijke oplossingen te ontwikkelen waarmee ze zich kunnen aanpassen aan technologische ontwikkelingen op communicatiegebied.

De digitale wereld is een vast onderdeel geworden van ons dagelijkse leven. Bedrijven moeten daarin meegaan als ze niet achter willen blijven.

Hoewel afgedrukte transactionele informatie in bepaalde gevallen nog steeds essentieel is, verwachten klanten tegenwoordig ook andere mogelijkheden. Ze willen bijvoorbeeld rekeningen per e-mail ontvangen of ze rechtstreeks in een webportal kunnen raadplegen. Ze verwachten ook dat ze met één muisklik kunnen antwoorden en reageren.

Dat is precies wat Objectif Lune met PlanetPress Connect toevoegt aan zijn productlijn. Het uiteindelijke doel van het ontwikkelteam was verbetering van zakelijke communicatie en automatisering van processen zonder bestaande systemen te verstoren.

Omdat de oplossing is gebaseerd op native HTML, hebben gebruikers eenvoudig toegang tot de wereld van digitale, transactionele communicatie en kunnen zij tegelijkertijd rekenen op een betere, afgedrukte output.

De sterke punten van PlanetPress Connect

Een echte toolbox

PlanetPress bevat een toolbox om sterk gepersonaliseerde informatie te produceren en verzenden, ongeacht het gebruikte distributiekanaal: op papier, op het web, per e-mail of per sms.

De zeer krachtige toolbox bevat de volgende modules:

• De DataMapper, om gemakkelijk en intuïtief gegevensmodellen op te halen en te maken
  • De Designer, om HTML-informatie samen te stellen voor digitaal of print. Met deze tool kunnen gebruikers overstappen van de ene communicatie-indeling op de andere: ze kunnen inhoud en afbeeldingen afdrukken, e-mailen en delen, zodat alle werk uiteindelijk maar één keer hoeft te worden gedaan.
  • Met de Workflowtool, die welbekend is bij en gewaardeerd wordt door huidige gebruikers van PlanetPress, kan ieder proces voor transactionele communicatie worden geautomatiseerd.

Een uitstekende brug tussen systemen

Deze nieuwe oplossing is gebaseerd op dezelfde uitgangspunten als haar voorganger PlanetPress en kan eenvoudig worden geïntegreerd in de bestaande systemen van een organisatie. Daarom is de investering in infrastructuur of consultancy minimaal.

Betere afdrukmogelijkheden

Met PlanetPress Connect kan afgedrukte output volledig worden gepersonaliseerd en beschikt de gebruiker over geavanceerde functies voor paginaopmaak en dynamische tools om tabellen, diagrammen enz. te maken. Verder is het mogelijk verbinding te maken met toepassingen voor bulkmail en kunnen scancodes aan documenten worden toegevoegd.

Native HTML voor digitale informatie

Dankzij de krachtige Designer-tool hoeft er niets meer te worden geconverteerd in HTML. Met deze software wordt informatie direct aangemaakt in HTML. Dit levert nieuwe mogelijkheden op voor optimale, interactieve communicatie per e-mail of op het web, maar zorgt er ook voor dat de gebruiker eenvoudig afdrukbaar materiaal kan maken met dezelfde hulpbronnen.

De voordelen

De slotsom is dat gebruikers van PlanetPress uiteindelijk kunnen rekenen op lagere kosten, verbeterde communicatiekanalen en meer operationele flexibiliteit. Tegelijkertijd winnen ze het vertrouwen van en de acceptatie door hun klanten.

Ga voor meer informatie naar planetpress.objectiflune.com

Over Objectif Lune

Objectif Lune ontwikkelt open, veelzijdige en gebruiksvriendelijke software om klanten te bevrijden van een starre IT-infrastructuur. We bieden oplossingen voor het samenstellen, distribueren via meerdere kanalen en beheren van gepersonaliseerde bedrijfsdocumenten of andere vormen van communicatie met de klant, op een manier die onafhankelijk is van de gebruikte hardware en volledig geautomatiseerd is.

Ga voor meer informatie naar www.objectiflune.com.

Volg Objectif Lune op Twitter en LinkedIn.

NL Twitter: @OLNetherlands

NL LinkedIn: Objectif Lune Netherlands

BE Twitter: @ObjLuneBel

BE LinkedIn: Objectif Lune Belgium

Bekijk of download een printbare versie van dit artikel.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.