maandag, 2 februari 2015

Met Capture OnTheGo van Objectif Lune neemt u alleen uw formulieren mee, niet het papier!

Montreal, QC, Canada

Wist u dat 80% van het afdrukken binnen bedrijven met transacties te maken heeft?

Merkwaardig genoeg is 80% van deze afdrukken afkomstig van elektronisch gemaakte documenten?

Objectif Lune de uitdaging aangegaan om software te maken waarmee klanten oplossingen kunnen gebruiken die zijn afgestemd op de digitale wereld waarin wij leven.

Daarom hebben we Capture OnTheGo ontwikkeld als oplossing om documenten onderweg, 'on the go', te beheren en een alternatief te bieden voor het afdrukken van transactionele formulieren in de vorm van digitale verwerking via een mobiele toepassing. Dit alles met als doel de operationele efficiëntie te vergroten.

Geen verwerking meer van eindeloze hoeveelheden papier met een foutgevoelige aanpak, laten we alles automatiseren!

Capture OnTheGo versnelt de verwerking van papieren documenten door handmatige stappen en oorzaken van fouten te elimineren, zoals veranderingen van papier, het meenemen van formulieren, digitalisering, gegevensverzameling, archivering enz.

Tablets en multimedia

Omdat mobiele apparaten de aangewezen keuze worden voor mobiele medewerkers, kunnen met Capture OnTheGo formulieren digitaal worden meegenomen en op locatie worden gebruikt.

Verder kunnen specifieke gegevens zoals afbeeldingen, geolocalisatiegegevens, handgeschreven aantekeningen of handtekeningen eenvoudig worden toegevoegd – en wordt alles in realtime gesynchroniseerd op de bedrijfssystemen (ERP, CRM, archieven, ...).

Snelle en beveiligde gegevensoverdracht

Gegevens worden op beveiligde manier verwerkt en individuele gebruikers hebben alleen toegang tot informatie die voor hen relevant is en waartoe ze gemachtigd zijn. En omdat alleen de gegevens uit het ingevulde formulier naar de mobiele app worden verzonden, verloopt de overdracht nog sneller en gemakkelijker.

Dit alles met een mobiele app

Het dagelijkse gebruik van Capture OnTheGo is even simpel als het downloaden, installeren en gebruiken van een app op een mobiel apparaat. Gebruikers hebben toegang tot hun gedownloade formulieren en kunnen die gebruiken, ongeacht of ze een internetverbinding hebben.

Ga voor meer informatie naar www.captureonthego.com

Informatie over Objectif Lune
Objectif Lune ontwikkelt open, veelzijdige en gebruiksvriendelijke software om klanten te bevrijden van een starre IT-infrastructuur. We bieden oplossingen voor het samenstellen, distribueren via meerdere kanalen en beheren van gepersonaliseerde bedrijfsdocumenten of andere vormen van communicatie met de klant, op een manier die onafhankelijk is van de gebruikte hardware en volledig geautomatiseerd is.

Ga voor meer informatie naar www.objectiflune.com.

The Netherlands Twitter: @OLNetherlands
Belgium Twitter: @ObjLuneBel

Bekijk of download een printbare versie van dit artikel.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.