dinsdag, 24 februari 2015

Zeg voorgoed gedag tegen voorbedrukt papier

Een oplossing die honderden bedrijven in Groot-Brittannië en de Benelux heeft geholpen, is nu wereldwijd beschikbaar en opnieuw ontworpen.

Montreal, Canada -  Virtual Stationery (www.virtualstationery.com), een product van Objectif Lune, is een perfecte oplossing om voorbedrukt papier in bedrijven te vervangen. In het afgelopen jaar is deze oplossing een waardevolle toevoeging gebleken voor honderden gebruikers uit verschillende sectoren, zoals de juridische sector en de gezondheidszorg.
Gebruikers kunnen met deze oplossing voorbedrukt papier ('stationery') rechtstreeks, eenvoudig en virtueel wijzigen.
Hier zijn vijf redenen om te kiezen voor Virtual Stationery:

• Briefpapier kan snel worden aangepast
  • Geen voorraad- en inventarisbeheer
  • Geen handmatige ingrepen
  • Geen voorbedrukt briefpapier
  • Geen herconfiguratie van laden

Gebruik alleen nog maar gewoon wit papier in uw laden
Virtual Stationery slaat briefpapier virtueel op als PDF's, zodat u geen voorraden voorbedrukt papier nodig heeft. Het is dus niet meer nodig voorbedrukt papier in laden te plaatsen of eruit te halen. Alles wat gebruikers nodig hebben is wit papier en ze kunnen de juiste overlay op het moment van afdrukken zelf kiezen.
Dankzij het gebruik van PDF's in een gecentraliseerde interface kan Virtual Stationery worden uitgevoerd in elke Windows-toepassing en kunnen beheerders aan bepaalde groepen binnen de organisatie efficiënt toegang verlenen tot sjablonen.
Perfect voor bedrijven die frequent berichten met specifiek briefpapier moeten versturen, menselijke vergissingen door handmatig ingrijpen. Bijvoorbeeld het herconfigureren van laden willen elimineren, de kosten van voorbedrukt papier verminderen en meer flexibiliteit willen hebben wanneer de branding van het bedrijf wordt gewijzigd.

Over Objectif Lune
Objectif Lune ontwikkelt open, veelzijdige en gebruiksvriendelijke software om klanten te bevrijden van een starre IT-infrastructuur. We bieden oplossingen voor het samenstellen, distribueren via meerdere kanalen en beheren van gepersonaliseerde bedrijfsdocumenten of andere vormen van communicatie met de klant, op een manier die onafhankelijk is van de gebruikte hardware en volledig geautomatiseerd is.

Bekijk of download een printbare versie van dit artikel.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.