donderdag, 21 mei 2015

Presentatie van PReS Connect, de toolbox van Objectif Lune voor het beheer van grote hoeveelheden communicatiemateriaal

PReS Connect is op maat gemaakt voor alle bedrijven die grote hoeveelheden output genereren. Het is een complete toolbox waarmee bedrijven razendsnel grote hoeveelheden zakelijke communicatie kunnen maken en creëren.

Vandaag is het hoogtepunt van vier jaar onderzoek en ontwikkeling verricht door Objectif Lune na de overname van PrintSoft. PReS Connect biedt de klanten van PrintSoft een aantal lang verwachte verbeteringen dankzij een betere interface, geoptimaliseerde prestaties en krachtige functies voor communicatie via meerdere kanalen.

Veel bedrijven printen hun documenten nog steeds en dat zal ook in de komende jaren zo zijn. Echter zullen steeds meer bedrijven gaan vragen om documenten digitaal aan te leveren. Dit betekent dat een bedrijf in staat moet zijn om op beide manieren haar documenten te versturen.

PReS Connect is van de grond af aan opnieuw opgebouwd met moderne technologieën zoals HTML5, JavaScript en CSS en richt zich op de geautomatiseerde verwerking van transactionele documenten. Dit via meerdere kanalen zoals post, websites en e-mail.

Functionaliteiten:

• Verwerkt grote hoeveelheden output (tot 30.000 pagina’s per minuut)
  • Capaciteit om gegevens en afdruktaken in iedere indeling te ontvangen (PDF, PostScript, PSL, AFP, XML etc.)
  • Extraheren van gegevens uit verschillende databronnen als input voor een uniform datamodel
  • Schaalbaar door optionele modules
  • Interactieve wizards
  • Grafische interface voor het inrichten van een proces
  • Geautomatiseerd verwerken van uitgaande documentstromen
  • Samenvoegen van datastromen afkomstig van verschillende bronnen
  • Distributie via meerdere kanalen zoals Post, E-mail en via het Web

Huidige PReS-klanten hebben recht op een gratis proefperiode en kunnen profiteren van een stapsgewijs migratieproces om de diverse fasen van de migratie veilig te doorlopen. Ze kunnen daarbij tijdens elke stap rekenen op de steun van Objectif Lune.

Ga voor meer informatie naar pres.objectiflune.com

Volg Objectif Lune op Twitter en LinkedIn.
NL Twitter: @OLNetherlands
NL LinkedIn: Objectif Lune Nederland

Bekijk of download een printbare versie van dit artikel.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.