woensdag, 5 augustus 2015

PrintShop Mail Connect breidt de mogelijkheden voor VDP-assemblers uit met digitaal

De Variabele data Printing software van Objectif Lune voor promotionele communicatie, PrintShop Mail Connect, is vernieuwd en verrijkt. Het nieuwe PrintShop Mail, waarin personalisatie centraal blijft staan, combineert digitaal en print in één gebruiksvriendelijke tool voor VDP-assemblers.

PrintShop Mail, 's werelds meest gebruiksvriendelijke standalone VDP-oplossing, is nu nog beter. Vandaag lanceert Objectif Lune, een in Montreal gevestigd technologiebedrijf dat tal van oplossingen voor het opmaken en geautomatiseerd verwerken van documenten ontwikkelt, de nieuwste versie van haar oplossing voor gepersonaliseerde promotionele communicatie: PrintShop Mail Connect.

Het staat als een paal boven water: personalisatie verkoopt. Volgens een onderzoek van InfoTrend verhoogt personalisatie de respons met 24%. Terwijl de nadruk van PrintShop Mail Connect blijft liggen op personalisatie, kunnen gebruikers nu niet alleen brieven en briefkaarten personaliseren, maar hetzelfde ook doen voor promotiecampagnes per e-mail. PrintShop Mail Connect biedt VDP-assemblers in printshops en CRD's een uitgebreide tool om geavanceerde en gepersonaliseerde promotionele communicatie samen te stellen en uit te voeren voor print en e-mail.

PrintShop Mail Connect is opnieuw ontwikkeld aan de hand van hedendaagse webtechnologieën die inspelen op de behoeften die organisaties uit alle branches hebben aan digitale tools. De nieuwe versie van PrintShop Mail is de meest gebruiksvriendelijke VDP-tool ooit. Tegelijkertijd heeft Objectif Lune alles behouden wat gebruikers zo waardeerden in de PrintShop Mail Suite, zoals de compatibiliteit met alle types ontwerpen, databases en printers. Maar waarin PrintShop Mail Connect echt uitblinkt, is dat het 's werelds enige software is waarmee u ontwerpen kunt maken die geschikt zijn voor print en e-mail zonder dat reverse-engineering van prints nodig is. De toevoeging van digitale mogelijkheden verandert niets aan de manier waarop gebruikers met de interface werken. U hebt voor uw ontwerpen geen scripts nodig: u maakt uw eigen gepersonaliseerde communicatiemateriaal volledig met slepen en neerzetten.

Nieuwe digitale functies

• Connector naar Mandrill: 's werelds meest gebruikte service voor e-mailverzending.
  • Toegang tot gepubliceerde webinhoud
  • Grafieken gebruiken uit elke online grafieken-engine

Verbeterde bruikbaarheid

• De meest gebruiksvriendelijke interface ooit, geïnspireerd op duizenden gebruikers
  • On-demand afwerkingsopties
  • Wizards en sjablonen waarmee iedereen onmiddellijk aan de slag kan
  • Eenvoudige toepassing van geavanceerde functies
  • Stijlen en basispagina's voor een consequente opmaak

Nieuwe extra’s

• Opname van maxicodes en gekleurde barcodes
  • Ondersteunt integriteitscodes voor de optimalisatie van mailings
  • Uitvloeifuncties

Schaalbaarheid is ook iets nieuws in deze laatste versie. Naast los verkrijgbare opties zoals performancepakketten en AFP- en IPDS-uitvoer, is PrintShop Mail Connect ook volledig schaalbaar op grond van de eisen die gebruikers stellen aan functionaliteit of volume. Door die schaalbaarheid is het gemakkelijk over te stappen naar andere oplossingen van Objectif Lune zoals PlanetPress Connect en PReS Connect.

Tot slot zorgt het prijsplan voor PrintShop Mail Connect voor meer flexibiliteit. Gebruikers kunnen nu kiezen uit twee opties voor onbeperkt gebruik: het klassieke, eenmalige licentietarief en een jaarabonnement. Het jaarabonnement is een optie zonder verplichtingen voor gebruikers die willen experimenteren met personalisatie of die het product willen gebruiken voor ad hoc VDP-taken. Het achterliggende idee was gebruikers meer flexibiliteit te bieden en ze up-to-date te houden met onze nieuwste technologie.

Ga voor meer informatie naar printshopmail.objectiflune.com

Bekijk of download een printbare versie van dit artikel.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.