dinsdag, 20 oktober 2015

Nieuw white paper van InfoTrends identificeert belangrijkste markttrends voor datagestuurde communicatie

Communicatie met klanten is fundamenteel aan het veranderen nu digitale communicatiekanalen zoals het web, e-mail, mobiele telefoons en social media zo'n belangrijke rol zijn gaan spelen. In een nieuw, door Objectif Lune gesponsord white paper van InfoTrends worden de belangrijkste markttrends op het gebied van datagestuurde communicatie geïdentificeerd. Uit het white paper blijkt dat de nieuwe Connect-technologie van Objectif Lune inspeelt op deze belangrijke uitdagingen. Datagestuurde communicatie is een centraal aspect van iedere moderne strategie voor klantcommunicatie.

Het white paper De kansen van datagestuurde klantcommunicatie benutten wordt inzicht verschaft in:

• hedendaagse vormen van klantcommunicatie die echt multichannel zijn;
  • betere digitale transacties;
  • het ontstaan van nieuwe mogelijkheden voor meer betrokkenheid;
  • het gebruik van middelen voor digitale selfservice;
  • de oplossing van Objectif Lune met vier componenten voor het beheer van datagestuurde klantcommunicatie: datatoewijzing, multichannel designer, workflowbeheer en uitvoerproductie.

"In termen van time-to-market en cross-channel consistentie hebben processen voor contentontwerp en -aflevering baat bij één uniform datamodel en de mogelijkheid om contentssnippets opnieuw te gebruiken. Verder moedigt het ontwerpen met standaardwebtechnologie klanten aan meer interactieve elementen aan hun communicatiemateriaal toe te voegen, wat leidt tot een betere klantervaring", zegt InfoTrends over het Connect-platform.

U vindt het white paper hier. (alleen in het Engels)

U vindt het Video hier

Over Objectif Lune

Objectif Lune, waarvan het hoofdkantoor in Montreal (Canada) staat, is wereldwijd meer dan 20.000 klanten van dienst en heeft kantoren over de hele wereld. Objectif Lune is opgericht in 1993 en heeft wereldwijd meer dan 240 medewerkers in dienst. Het heeft R&D-centra in Canada, Nederland en Australië.

Over InfoTrends

InfoTrends is het toonaangevende, onafhankelijke bureau voor wereldwijd marktonderzoek en strategisch advies op het gebied van imaging, documentoplossingen, productieprinten en digitale media. We helpen klanten met inzichten en adviezen om marktrends te begrijpen, kansen te identificeren en hun bedrijven te laten groeien.

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.