woensdag, 9 december 2015

Objectif Lune brengt versie 1.3 van haar technologieplatform OL Connect uit!

Objectif Lune brengt versie 1.3 van haar technologieplatform OL Connect uit. Deze upgrade biedt klanten uit de hele wereld, naast verbeteringen, een meertalige interface en gebruiksvriendelijke, responsieve Capture OnTheGo-templates.

Objectif Lune kondigt de nieuwe versie 1.3 van haar software, PrintShop Mail Connect, PlanetPress Connect en PReS Connect aan. Met 24 verkoopkantoren en meer dan 1000 resellers wereldwijd kan Objectif Lune haar klanten altijd een gepersonaliseerde service bieden. De interface van de nieuwe versie is vertaald in vier extra talen: Frans, Japans, traditioneel Chinees en Duits. In 2016 worden nog meer talen toegevoegd, zoals Portugees, Spaans, vereenvoudigd Chinees en Italiaans. Deze nieuwe verbetering ondersteunt de succesvolle expansie van Objectif Lune in Azië, Zuid-Amerika en Europa.

Met versie 1.3 kunnen de templates voor de mobiele tablet oplossing Capture OnTheGo met de Designer in PlanetPress Connect en PReS Connect worden ontworpen. Capture OnTheGo is een intelligente oplossing om documenten en formulieren online of offline te beheren met een tablet. Neem uw formulieren mee zonder het papier voor de buitendienst, inspecties, enquêtes, etc.

Objectif Lune introduceert haar Nederlandstalige website voor haar oplossingen voor zakelijke communicatie (CCM).

Ontvang nieuws direct in je inbox, abonneren op onze automatische e-mail.