Accepteren

donderdag, 17 oktober 2019

Capture OnTheGo is nu betaalbaarder en eenvoudiger aan te schaffen dankzij een nieuwe abonnementsbundel

Capture OnTheGo, ontwikkeld door Objectif Lune, is een veilige mobiele oplossing voor het onderweg vastleggen van gegevens en nu beschikbaar als een bundel die alles omvat wat klanten nodig hebben om een mobiele oplossing voor maximaal 10 gebruikers te creëren.

Deze nieuwe aanbieding is goedkoper en eenvoudiger aan te schaffen als een all-in-one abonnementslicentie. Het is nu betaalbaarder en daardoor nog toegankelijker voor het MKB.

Belangrijkste voordelen van Capture OnTheGo

Capture OnTheGo is volledig aanpasbaar, maakt automatisering mogelijk en kan worden gekoppeld aan elk systeem om een volledige end-to-end mobiele data capture oplossing te bieden.

• Maatwerk: Mobiele App en formulieren zijn eenvoudig te ontwerpen en aan te passen aan het merk en de wensen van de klant.

• Automatisering: Real-time data capture stelt bedrijven in staat om tijdens elke stap met hun klanten te communiceren. Versnellen van bedrijfsprocessen zoals; leveringsbewijzen, registratie van klanten, servicerapporten onderweg, enz.

• Connectiviteit: Compatibel met alle systemen en documenten. Gegevens kunnen direct in de App worden opgeslagen en items uit een database kunnen worden opgeslagen, opgevraagd en onderweg worden gebruikt, zelfs als er geen internetverbinding is.

Download nu de brochure om meer te weten te komen over Capture OnTheGo

Over Objectif Lune

OL is ’s werelds grootste onafhankelijke ontwikkelaar van software voor de automatisering van bedrijfscommunicatie. We leveren programma's voor het ontwerpen en samenstellen van documenten, zakelijke procesautomatisering (BPA), beheer van multi-channel output en vastleggen / eForms. Onze oplossingen staan voor persoonlijke, relevante en consequente communicatie, verzorgd in bulkvorm, op aanvraag en interactieve wijze en gericht op een betere klantbeleving - de belangrijkste factor voor zakelijke groei in het digitale tijdperk van de consument.