Update over het coronavirus (COVID-19) Klik hier

Accepteren

dinsdag, 19 november 2019

OL Connect 2019.2: Opties voor het ondertekenen van PDF’s en snellere processen

Met onze tweede release van het jaar, krijgen PlanetPress Connect, PReS Connect en PrintShop Mail Connect 2019.2 veel verbeteringen op het gebied van verwerkingssnelheid en gebruiksvriendelijkheid. De nieuwe workflow-plugins bieden meer functionaliteit om een snellere en betrouwbaardere communicatie en betere prestaties te garanderen.

OL Connect 2019.2 maakt gebruik van de cloud en verhoogt de connectiviteit met andere systemen dankzij een nieuwe plug-in architectuur. Om te helpen bij het aanboren van nieuwe markten, heeft deze release de mogelijkheid om PDF's te ondertekenen het gemakkelijker te maken om verbindingen met externe systemen te ontwikkelen.

Wat is er nieuw in OL Connect 2019.2?

Dit zijn de drie belangrijkste nieuwe functies van OL Connect 2019.2:

PDF-ondertekening

Digitale handtekeningen op PDF's, een belangrijk onderdeel voor e-facturering, zijn nu mogelijk.

Verbeteringen aan e-mail

E-mailcommunicatie is nu sneller en betrouwbaarder dankzij nieuwe plug-ins. De integratie met Email Service Providers (ESP) zoals SendGrid en MailJet is nu eenvoudiger. Klanten hebben nu de mogelijkheid om gegevens en analyses op één plek te volgen.

M-Files

Er zijn nieuwe koppelingen gemaakt om het uploaden en downloaden van bestanden naar M-Files van OL Connect Workflow mogelijk te maken. Dit maakt M-Files geschikt om te gebruiken met oplossingen zoals Proof of Delivery, om bijvoorbeeld leveringsbonnen op te slaan.

Eenvoudiger sjabloonontwerp

Dankzij dynamische achtergrondopties kunnen klanten ontwerpelementen uit bestaande sjablonen importeren en hun documenten personaliseren met hun eigen ontwerpen.

Lees meer over de nieuwe functies in:

Wat is er nieuw in OL Connect Technology 2019.2?

Over Objectif Lune

OL is ’s werelds grootste onafhankelijke ontwikkelaar van software voor de automatisering van bedrijfscommunicatie. We leveren programma's voor het ontwerpen en samenstellen van documenten, zakelijke procesautomatisering (BPA), beheer van multi-channel output en vastleggen / eForms. Onze oplossingen staan voor persoonlijke, relevante en consequente communicatie, verzorgd in bulkvorm, op aanvraag en interactieve wijze en gericht op een betere klantbeleving - de belangrijkste factor voor zakelijke groei in het digitale tijdperk van de consument.